apelsin

hej. hejhejhej. jag är trött som jag vet inte vad. idag hade vi skola,skola,hål,skola. sen skulle jag fika med loizan som hade massa å berätta om sin skola men hon slutade dock 2 timmar efter mig så jag å anna vandra runt på stan en stund och jag suktade efter kläder jag inte kunde köpa.
loiz kom och vi åt på vivaldi, jag fick spräcka min 500 lapp som jag sparat för att ha den med japan-pengar-kassa-ja (lättare att hålla koll om det är jämnt liksom, ja, ni förstår.) så det var lite sorgligt. sen suktade vi tillsammans efter lite kläder som ingen av oss kunde köpa. ekonomin är på topp här folket!! träffade wilma också, hennes ekonomi är på topp så hon hade shoppat hon.
jag kom hem, blablabla, blev på fett dåligt humör, gick ut å jogga, blev på bättre humör. nu försöker jag samla styrkan att ta mig upp och gå till duschen. (eller iaf stänga min dörr, den gnisslar som, nåt som gnisslar mycket) MÅSTE SOMNA I TID IDAG. åh. fast först ska jag äta en apelsin. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0