hej! lika förvirrad som vanligt

ville mest säga Hej! Jag lever! och lite så. trivs i tillvaron jättejättemikket. för den är bra. mår bra gör jag och sover massa mest hela tiden när jag inte borde (alltså inte nu men hela morgondagen. duktig!). ville skriva en massa mer men allt har flugit iväg på andra platser nu så jag återkommer väl snart.
citat och citat och citat och sånt. citat är asbra! vet inte varför jag älskar citat, men alltså jo det gör jag bara. spelar ingen roll från vem. haha alltså bara text med andra ord. det älskar jag ju i och för sig också så jag vet inte alls var jag ville komma. ord är bra när de är bra. (logiken i bloggen är slående och slår till i varje inlägg)
Eldkvarn – Konfettiregn - texten är så så jag inte förstår hur den kan vara så enkelt fantastisk och jag älskar den. det var allt. pussar och kramar hoppas ni mår bra och överlevde ett osammanhängande inlägg!

Eldkvarn – Äntligen Min (Höstversion) den här var också fin, samma skiva.


p.s. vill bara säga att mary poppins är en så himlans fin film och bilden likaså. ååååh så himla fint och fina, dick van dyke & julie andrews. är julie andrews bäst med alla? eftersom hon själv är bäst? tror det. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0