vamp lamp camp stamp mycket mycket mycket VÄMP

hej. hå ej ji! i helgen har jag varit (she)flash. en kvinnlig version av flash då, på en utklädnadsfest. det var kul och bra och jag var snabbsomenblixt! (vet inte vad det betyder men det är troligen sant då jag hade blixtar både på fötterna och på tröjan). såg ett stjärnfall gjorde jag också, frös hela natten pga att jag låg ute och såg stjärnfallet i frågan men fasiken vad det var värt det!
vad har jessica mer gjort???? köpt ett läppstift som är min nya kärlek i livet. som jag suttit och tagit bilder på nyss. har ätit jättegod lunch och varit ute på landet och mått bra i största allmänhet. jag och min fisk/snobbenhus/javenneh gosade igår tillsammans med andra gos och de slog på borden i ilska under intensiva kortspel som blev en del av natten. nu ska ni få se mitt vamp för jag måste slutta skivva! pussar och kramar och fint

"här sitter det"


"mmmmm läpparrshshs"


"neh två dagar senare och äcklig. hejrå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0