inlägget som kom 80 min sent

hej. jag är på bättre, mindre bittert, humör nu. natten och fin musik och dusch har påverkat mig positivt. vem vet jag kanske blir agressiv när mitt hår är flottigt? tycker inte om det ordet för övrigt, flott?!
funderar starkt på att dygna. det är alltid rätt. nähä! men ja. klockan är redan halv ett. ska upp om sex timmar. och måste plugga innan dess. såatteee e e e E. dock brukar jag alltid somna vid fem och ändå sova lite vilket gör allt i huvet tokigt.
komiskt att jag vet att jag kan underhålla mig själv i sex timmar på natten utan problem. livjet! ska titta på stolthet och fördom kände jag nu. och sörja att mr darcy är fiktionell. sen kanske se the prestige och sörja över christian bale och hugh jackman och michael caine och scarlette johanson OCH DAVID BOWIE för att de är så... jag vill inte säga perfekta men. perfekta i mina ögon.



HEJS HÖRS SNART ANTAGLIGEN FÖR nattinlägg fortsätter i oändligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0