foooogle fish

who will love you, who will fight? je ne sais pas håller upp händer och axlar i en uppgiven gest med lite tippat huvud

skinny love är fin den, justin vernon likaså. har haft kvar den på hjärnan under dagen eftersom malzimanzi sjöng den på stora fina scenen idag. hon var duktig (underdrift), det brukar hon! det spelades också lite artic monkeys på den fina scenen (ack så bra val vem det än var som valde den låten) och sen lite lisa nilsson och dyl (egenltigen inte alls likt men minns inte riktigt någe mer än lisa nilsson då hon var min idol när jag var liten. ja).
så det var en fin dag. med fina vänner som får mig att skratta varannan sekund, minst. alla dagar spetsas med sweeney todd musik aka johnny depp, helena bonham carter, alan rickman för övrigt, för att jag kan. heho, pus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0