http://open.spotify.com/track/1YQTBoyls15FjpDxN2y6hM

är i något slags konstant rus av the ark, kan inte sluta? ödet vill att jag ska lyssna på dem då det hela tiden spelas the ark där jag inte har någon makt att påverka alltså inte på grund utav mig. jättekonstigt rus, njutningsfullt blandat med surrealistisk plåga. yeah i said it. men alltså på riktigt? va? skägg? ägg? åh? kyckling? kom för övrigt nyss fram till att fredag var en perfekt dag. ja jag tänker säga perfekt trots att det är ett absolut och jag principiellt är emot absolut, men fredagen är värd att tänka om allt för.
MVH tycker om att vara dramatisk, inte minst för arkens skull
och så åkte jag och elsa fritt fall i vårat lilla rus efter konserten. så ni hör ju. själva. läser.

kommer nog inte skriva på ett tag nu av diverse anledningar. 1. har inte så mycket tid eller ord å skriva. 2. orkar inte försöka formulera saker som inte går att formulera. jättefrustrerande.
men vem vet, jag kommer mycket troligen falla tillbaka hit ändå. ha det fint och bra och mysigt, puss!


Kommentarer
Postat av: fridi

min lilla angelhead! VI ÄR THE ARK. Och alla mammor ska GEEEÅÅÅ!!!!! the ark är beroendeframkallande

2011-09-18 @ 20:00:47
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0