sparkleeeeeee! smile. S

jag blir lite paranoid ibland när jag skrivit i min blogg. jag pratade om det med en vän idag men alltså, när jag skriver så skriver jag som om det vore min skriva-ut-allt-onödigt-och-mindre-onödigt-dagbok. och har på något vänster alltid i huvudet att ingen kommer läsa. men folk läser ju, och trots faktum att jag alltid skriver "hoppas ni mår bra" och dyl som liksom är riktat till eventuell läsare, så tänker jag inte att det faktiskt är någon som läser. förutom frida. som alltid lämnar spår i form av kommentarer (♥)
så att alla fina eventuella läsare, det jag ville komma fram till var, ta inte det jag skriver på för stort allvar. eller gör det, det är ju upp till dig. men. jag gör inte det, jag skriver mest det som blir när fingrarna trycker på tangenterna. och inte med så mycket medveten undertext, alltid, jag ba köööööööörhhhhhh med andra ord. nej men. på riktigt. SÅ! det var allt jag ville få fram här å nu.
puss! och krama varandra lite extra hårt och mycket, man blir glad då!!!


Kommentarer
Postat av: fridis

WO jag är bästhäst! när man kommenterar så fattar man inte att någon läser kommentarenrna. IMORGON SKA DET BAKAS JAG HAR VÄNT UPP OCH NED PÅ MITT RUM.

2011-09-09 @ 14:30:06
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0