parantes i livet

var på gamla jokern/nya javennehvaddetheter med min mor och såg en tidning. tove styrke var på framsidan och - inte helt otippat - fanns det ett repotage med henne i den, och jag fick ett infall att jag nästan ville köpa tidningen och läsa repotaget bara för att bli mer arg på henne. varför så hatisk? JAVENNEH, men alltså, hon lider ju inte av att jag ogillar henne så det kanske inte är så farligt trots allt.

det är läppstift på mina tangenter och yoghurtdoppade jordgubbar på min säng. tack och hej (ville att det skulle rimma men misslyckades. fej(l))

comptine d'un autre ete l'apres midi



p.s. vet inte var mitt liv ligger och chillar, men det kommer nog tillbaka snart när det behövs d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0