It was my understanding that.. everyone had heard.

lyssnar lite på beatles. blir lite glad i hjärtat. jobbar lite med att ta reda på diverse saker om koreologer. mindre glad i hjärtat. hade inte så mycket mer on my mind, förutom videon under. kaffe gör magen så glad. jag mår bra nu, trots endast fyra timmars sömn (däckade tillslut mot min vilja inatt). förstår inte alls hur min kropp fungerar??!? eh. italienskan gick bra också. mi chiamo jessica, e tu?
älskar för övrigt länkningarna mellan alla språk, i synnerlighet mellan franska, spanska och italienska. tycker också om att jag skriver "för övrigt", cituations tecken och paranteser hela. tiden. niZe. PUSS och hoppas ni mår bra.

varför tyckter jag aldrig att denna video slutar vara rolig? älskar momentet när han tar sig till att brian ska fråga "heard what?". så. bra.

Kommentarer
Postat av: fridis

SÖÖÖRFIIIINNN BIIRRDDDGGHNNGNGHNHGNHNNGHHGHHGN hahahahaha dör varje dag hela dan tralalapappappaja

2011-09-08 @ 12:46:53
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0