din ämabla jävel!

1. Ämabel är nog ett av dem minst vackra orden i det svenska språket. Vilka ord tycker Du är ovackra?
det är faktiskt det dock. ämabel? det ser iallafall inte bra ut i text. kommer inte på några mer ord jag ogillar just nu. hahah jessica hjerta svenska språket. eller språk i största allmänhet.
nu ska jag kolla mer på SYTYCD. vill se grey's och gråta lite egentligen, blir lite rädd för mig själv när jag upptäcker faktum att jag kan gråta till praktiskt taget absolut vad som helst och allting i dem tidigare säsongerna av grey's. det är ju mest för att jag blev så insatt och när jag ser gamla avsnitt blir ledsen för hur allt senare kommer bli/inte kommer bli. ja jessica blir alltid onödigt överdrivet indragen i filmer/serier och ja, hon har börjat fatta tycke för att prata i tredje person.

idag har jag ätit mycket socker och inte druckit kaffe (förens efter skolan) vilket ledde till att konstiga personlighets drag hos mig trädde fram med största slagkraft. men det var roligt, och lite extremt, men fortfarande kult. har även lyckats bli galen på två kvinnliga perfektioner nu ikv. se videor nedan. PUSSAR OCH KRAMAR!!!!!!!! ha en undebarig helg! själv har jag skurit mig i fingret och är ÄNDÅ glad. så bra är livet.


om det fortfarande gjordes sådana filmer skulle jag bli lite lycklig. fred astair är för övrigt mycket söt och bra (bäst men vill inte säga det för jag använder ordet så mycket jö /cry) och heter astair i efternamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0