DID WE JUST BECOME BEST FRIENDS??

riktigt kände nu hur detta blev ett snygga-och-allmänt-bra-kvinnor-tribute-inlägg bildmässigt men det funkar toppen tycker jag! speciellt när listan var tråkigare än förväntat, kvinnorna räddar!

Vad är den äckligaste mat du vet?
tycker om mat. mat är gott. är det inte gott är det inte mat, bra och sann filosofi.

Vad ångrar du i livet (om något)?
alltså jag tror ganska ordentligt på att man inte bör ångra något för att allt ändå händer för att det någonstans ska hända. jag och fisk diskuterade om att det är en osmidig och kantig sak att säga till någon och i samband med någon som förlorat närstående eller varit med om liknande saker men eftersom jag inte riktigt har det, så känner inte jag att jag kan sätta mig i den positionen och därför håller jag kvar vid att; ångra inget, det händer för att det händer. dessutom kan man inte ändra något som har hänt (nähä???) så det är väl bara att lära sig. av allt. även det man inte ångrar alltså. tror inte svaret behövde vara så pass utvecklat, blev det änrå.



Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
åh hm! vet faktiskt inte, har jag förträngt måntro?

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
alltså. det som hamnar på min kropp? /tyvärr ingen utvecklad och invecklad modeblogg. nej men, mysigt och sånt. "låtsas-att-det-inte-är-kallt" kläder. that's how i roll /cool som tar igen att hon inte modebloggar genom att vara cool

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
bööööh vet ej. tänker tänker. med tanke på hur otroligt lite jag använt den skulle jag säga en vit, wannabe-gudinna-inspirerad klänning som är enaxlad och har typ. pärlor, lite. den är brutalt ful och har aldrig hört talas om ordet passform. det är synd.



Har du någon oanad talang?
fladdrar med näsborrar när jag gråter och ibland annars också. bra på att vara uppe hela natten och alltid annars också. feta talanger.

Vad gjorde du i helgen?
i helgeeeeeeeen SÅG JAG THE ARK. och var på kulturnatten. åh. the ark.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
(den är praktiskt taget slut men)
italienska
läppstift



Vad har du på dig just nu?
senapsgul klänning med minimala vita blommor här och var. militärgrön långkofta jag använder... hela tiden. det var typ det.

Senaste låt du lyssnade på?
det var någon med Sting som spelades i bilen!!! det var en mysig stund i nattmörkret.

Bästa skönhetsknep?
alltså, sov. ät bra. inte "ät bra" utan ät bra. tyck om dig själv.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
skägg

Och fulast?
otrevlig, högmodig, självisk. möjligen inte en klädstil så, men det klär ju inte en man.

Vem saknar du?
men det kan man ju icke räkna upp? saknar alla som saknas i min vardag.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
"fler önskningar!!!!!!!!!" *pillemarisk*
nej men. det skulle jag nog få komma på i stundens hetta.



Vilka tre personer inspirerar dig mest?
men det går inte heller! många personer inspirerar mig, jag tycker om människor och ser oftast saker i andra som inspirerar mig lite överallt.

Bästa filmen nånsin?
men vad gör listan mot mig? le fabuleux destin d'amelie poulain, fight club, stolthet och fördom (darcy. darcy), león, love actually (heart), osv osv kan inte tänka mer. batman begins + dark knight. sista HP.
senaste filmen: skuggspel, den som spelas just nu med caine och law.

Bästa boken nånsin?
samma här. tycker om böcker för mycket för att urskilja på detta viset.
senaste boken: lilla stjärna.

Vilka tidningar läser du?
vi-el-ti. ja det är nog den enda.

Vad önskar du att du var bättre på?
mycket, så som många alltid är.

Är du religiös?
nej det skulle jag inte säga.

Vad är din största rädsla?
att tappa mig själv i ett vakuum och aldrig hitta tillbaka. (edit: hahahah fast va?? okej. men alltså. att förlora mig som person är ett förtydligande av den meningen)

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
"du är inte bjuden på mitt kalas!". neh men jag vet inte

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
har en lista på min mobil med namn. den är det bästa av det bästa. that's all.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
någon gammal och fin så jag kan känna mig super classy (och i samband med det antagligen sluta använda det inte så classy ordet "super"). eller en minicooper. ingen bilexpert som sitter här och skriver, mina vänner.



Tre fina sms du fått i år?
"Jessica, du inspirerar mig. Puss"
"du är så söt, min kära lilla ponny! du är så söt, min kära lilla häst, du säger ingenting, min kära lilla ponny; men du är den jag gillar meeeest!"
ett trejde fint som definitivt kvalar in här men är för långt och invecklat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0