att ha intresse och ointresse. är ointresse ett ord? ointressant fråga.

(egentligen var det inte nödvändigtvis en ointressant fråga men jag var ju lite tvungen jö)
vill ni se lite bilder på min skäggbok? mmhm jag tror det.
klicka på dem små bilderna, de är värda det. mycket fina! (nu inklusive skägg)


hade nog inte överdrivet mycket å skriva. ville mest ha med skäggbilderna på skäggboken på min blogg. i höst ska jag åka till london. with or without company. för jag måste dit. snarast möjligt. och bort från lilla västerås som jag älskar så hjärtligt i vanliga fall men är irriterad på just nu. orsaken är inte helt klar. inte helt oklar heller. men det blir fint!!

för övrigt förstår jag mig inte alls på min förkärlek till tyska, tyskar och skägg. varför och varifrån kom detta??? ingen aning. men kärlek är ju alltid bra! fast jag förstår ju kärleken lite, eftersom jag har den, men den är ändå lite otippad sådär. hoppas ni mår bra! PUSZSSSAR (versaler hjärta)

Kommentarer
Postat av: fridis

dör lite åt att jag får vara störst och på två bilder. glad liksom.

2011-09-06 @ 07:26:01
URL: http://frajzi.blogg.se/
Postat av: persika

vår gemensamma kärlek till skägg gjorde så det blev så som det blev med bilderna. skägg <hjerta3

2011-09-06 @ 22:50:38
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0