2. Nio saker om dig själv.

oj sikken svår. i will try my best.

1. den där jessica släpper sällan/typinte in folk, speciellt inte medvetet. men gör hon det är det nog desto "större". (ja tredjeperson, låt mig heho)

2. jag lyssnar jättemycket på låttexter och minns dem oftast väldigt bra just därför.

3. jag använder ordet "kär" otroligt fritt i min egna oseriösa benämning ex; jag är kär i edward norton, jag är verkligen det. i ordets "rätta" benämning använder jag det aldrig när det gäller mig, trots att det skulle stämma in.

4. när jag fastnar för en låt kan jag lyssna på den om och om igen, men det är få som har kvar sin stora plats i hjärtat efter "replay"-perioden. ett exempel som har lyckats är Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – 40 Day Dream och jag undrar, varje gång jag hör den, varför just den rotat sig så djupt i mitt hjärta?

5. jag analyserar automatiskt allt, på gott och ont. inte överanalyserar nödvändigtvis, men analyserar.

6. småsaker kan göra mig innerligt överlycklig, de kan verkligen det. vilket är fint!

kom inte på/orkade inte komma på två sista punkter. fullföljer listan senare när jag inte halvsover hehe-he. krams!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0