otroligt asdryg och askul lista (nu med bilder!!!).

åhåhåhåh hej!! blev aspepp, från ingenstans tyyppypy, på att göra en sån där kul lista, så nu skall jag göra en innan peppheten försvinner om typ tre sek!! hihohiho
(tog med lite pepp bilder om ni behöver hjälp att ta er igenom den magiskt fabulösa texten)

du heter:
Jessica
smeknamn: Jess.. jessi. idag anlände några fler men dom räknas inte än.
låt som när du är ledsen sörjer till? Jose Gonzalez – Heartbeats, inte för att jag brukar sörja bara sådär, frågan var kult formulerad, men jag har gråtit många tårar till den låten!
beroende av: aaaaah. extrem fråga. beroende av musik, fina filmer, och fina människor. jappjapp. frukt också. och sallad. mh. fisk? ne nu räckte det där.
vem behöver du mest just nu: haha åh jätte söta högstadiefrågor som jag valde att besvara. jag behöver alla mina fina vänner och familj. och sen, nivet, den där speciella som alla andra har utom jag!
vad får du oftast komplimanger för? vet inte. jobbig fråga, kanske.. nej vet inte faktiskt!
brukar du skratta för dig själv? HAHAHAH, för ofta. fast ne. alldeles lagom alltid!
vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Men Untz!?!? Fest imorgon???". jag har söta vänner som sagt
var bor du? hemma på målargatan 10 NEJ det gör jag inte, det gjorde jag, för länge sen. jag bor på årbylundsgatan 22. jue e e
trivs du där? mm. just nu i detta nu!



vad har du för mobil operatör?
tele tvååeåe2
är du allergisk i mot något? NEPP! /stolt som lotta på bråkmakargatan när hon hittar en gran! helt oprovocerat stolt egentligen eftersom det inte direkt är någon stor prestation utan snarare om man har tur eller inte men.
hur svarar du i mobilen? beror på vem det är som ringer! faktiskt
vem ringde du senast? min mor!
antal timmar sömn inatt: åh jag räknar alltid! 8 ungefär. vi sov länge. det var underbart.
sov du ensam? NEJ!
tycker du om din pappa?
i do love him indeed.
brukar du komma i tid? alltså.. ja. inte till skolan eller dyl, men oftast när det är något roligare jag ska göra. tror jag?!
hur känner du dig nu?
ÖVERPEPP SOM JAG BLIR IBLAND PÅ NATTEN OCH KRIGAR PÅ MIN BLOGG

är du smart?
...hur...mäter...vi...då? alla är vi smarta på våra egna områden, sa einstein, men totalt annorlunda formulerat.
är du aktiv i skolan?
jaa! men ska tagga till till nästa termin. ändå.
vad saknar du: mycket. "mycket vill ha mer". men man bör ändå uppskatta det man har! japp!
hade du en bra kväll igår: ja den var mycket trevlig!
när brukar du oftast gå och lägga dig: hahahahhaha på sommaren? när jag är ledig? när jag jobbar?? olika.
är du blyg? alltså! jag vet inte! ibland är jag nog det, men det kanske går över?! hm. tror jag kanske, kanske tar frågorna lite för agressivt men alla utropstecken men det är kuL!!
sysslar du med någon idrott: friskis fo life
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja! döds mycket! fast har funderat på det på sistonde så alltså.. ja det gör jag!
är du bortskämd?
det är jag.
vad gör du i morgon:
vet inte?! jobbar? fikar? dricker kaffe? dricker andra goda drycker? det är lördag, men vet aldrig vad som händer. (jo ibland men alltså, mystik: on)
vad är det värsta du vet? mycket. orkade inte göra ett långt poetiskt och gulligt svar på den frågan. mycket
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? !!!!!!!!!!vet inte! för mycket. försöker spara nu. det går inte bra. men jag jobbar ju lite så det stabiliserar!
vad behöver du just nu? någon mysig prick som är en gos.
vad längtar du till? ingenting speciellt? lev i nuet baaaaah
har du bra vänner och äkta vänskap? ja. så otroligt underbara fantastiska vänner.
vad är det finaste du fått? svårt! har något på tungspetsen, så att säga, men kommer inte på. fina överraskningar. dom är bäst.

en speciell dag du minns: allaaaaaaa braaaaaa dagaaaaaar skaaaaaaaaa uppskattas. och minnas.
hur gammal är du: vill inte. ok. 16
tycker du om någon just nu? jaaaaaaa jag blir kärleksfull på natten. hahaha det lät fel. men alltså. nej det gjorde det inte.
om fem månader:
DÅ ÄR ALLT ANNORLUNDA (men ändå förhoppningsvis lika bra)
du samlar på: nu ska man säga något asballt och köttigt som typ "upplevelser" men alltså, böcker.
gröna eller röda äppeln: röda. som. blod, kärlek, undersidan av mitt överlakan, blodapelsiners insida, ARIELS FANTASTISKA HÅR osv.

vem ringer du när du är arg/ledsen: oj. vet inte, brukar inte ringa någon då. tycker inte om att flasha ilska/sorg.
vilken tid gick du upp idag: vet inte, så jag hann till jobbet.
har du sovit i din egna säng inatt: jappjappjapp den är bäst.
har du strumpor på dig nu: NEJ :O omg shock
vad ska du göra ikväll: sova. det är sent. jag skulle gå och lägga mig tidigt.
är det okej att gråta: nej.
(klart det är okej. dude. tårar är fina.)
när grät du senast: haha, idag av en ovärd anledning. igår av en värd anledning och i tisdags och söndags av harry potter. (tänker inte ens byta bild trots att det egentligen är en rörlig = den blir konstig när den står still. den är beskrivande, okej)


vad skulle du göra om du vann en miljon:
alltså.. jag minns när alla bah "åååh jag ska köpa en båt, och ett hus, och ett flygplan, och Ryssland" typ så. men en miljon är inte så brutalt mycket med tanke på hur man lever, typ. jag skulle väl köpa loss huset vårt, eller något liknande!
bär du glasögon eller linser: nej. NEPP. nein.
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
fast ne. dock kan dom vara dödande snygga, men särskilt viktigt är det ju icke.
har du piercing:
in mah ears
vill du gifta dig:
faktiskt, verkligen.
vill du ha barn: alltid velat, börjar tveka, men ja det vill jag.
solar du ofta: nej. för lat. not worth it. om man inte har vatten i form av sjö/hav/pool i närheten/max 10 meter bort.
(så fin film tycker jessican)

är du bra på att laga mat:
nej! kokböcker ljuger. därför skall (haha "skaLL" hela tiden) jag skaffa mig en pojke (man) som kan.
gillar du att dansa:
JAAA! PEPP
är du flygrädd:
nej älskar att flyga. vill ta flyglicens.
vad dricker du helst när du är törstig:
vatten. kopiösa mängder vatten. visste ni att när man är törstig så ärde redan för sent, då är kroppen redan uttorkad? m. funfact 32.
vilken är din favoritglass:
glass med choklad eller roliga saker som kakbitar eller fruktbitar och dyl i.
tror du på ett liv efter döden:
tung fråga. i'll get back to you.
tycker du om sushi:
ja!! ÅhHHh gott med shushi nu.
bor dina föräldrar tillsammans: they do not!
har du tandläkarskräck: alltså.. kanske nästa gång jag ska dit eftersom jag blivit lite smådålig. men nje.
är du morgon- eller kvällsmänniska: kväääÄäÄäÄlls. kan inte betonas nog. morgonen är inte min grej. OM man inte vaknar i någons famn. då förbättras den drastiskt.



vilken ögonfärg har du: bruna (ville skriva som bajs men det är dom inte och det känns inte likt mig att skriva baj bara sådärrrrrrr)
har du någon gång gråtit dej till sömns: vet inte. jo. det har jag.
biter du på naglarna: FÖRUT! inte längre! /stolt med all (lite) rätt eftersom det är något av en prestation att sluta med nagelbitande
hur ofta tränar/motionerar du:
ångest.
senaste låt du hörde: the dark of the matinée nizzZZZzzZe
vad gör du på helgerna: allt kul i hela världen. varje dag. 365. nej men. kuliga saker. ja. som att skopa kulglass på mitt jobb och dricka drinkar med runda passionsfrukter på kvällen. ja.


åhå nej listan är slut! detta var ju kul. lagom värt men KUL JU. inte såhär i efterhand, men när man var inne i det!

/rekomenderas
. do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0