can you put a price on dreams?

hej.. HEJ! idag har varit en trevlig dag som jag har spenderat hos min mansi som är ganska cool. ganska så cool. ni skulle bara veta. och även lite med min nyinförskaffade bok! (är nyinförskaffad ett ord?) som heter "konsten att prata med en änkling" och är så jävla bra. gick loss lite på pockets för att man fick en jätte söt påse till som det stod "plock godis" på och så vare bilder på böcker.. på påsen alltså. och så var det 4 för 3 så det var ju ganska värt. egentligen var det mest värt för böcker är asvärda och bäst. och för påsens skull, såklart.
ska börja jobba mer ska jag också! likte jobbigt, mest bra för ja.. pengarnas skull. såklart. igen. det är mycket som är klart men ändå känner jag behovet av att skriva det. nu sitter jag och tittar på The imaginarium of doctor Parnassus så jag känner att jag bör sluta skriva. HA DET JÄTTE FINT! ja! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0