Harry Potter hysteri. typ. med rätt

"I will not forget Alan Rickman's preformance in the last film. It is, in my opinion, the best preformance of the entire series of anyone. He had me crying my eyes out in the cinema. He was brilliant! The whole scene when he finds Lily, and James, and baby Harry, and Dumbledore explains him what to do and he's gonna have to kill him ect. The whole flashback sequence is just painful to watch but it's brilliant. And I will never forget it"
-Matthew Lewis.

Alltså. har jag något att tillägga?!??!?! NEJ! så himla rätt. så himla bra sagt. exakt så är det. alan rickman är genialisk. och han var oöverträfflig i sista hp filmen. tyckte jag. faktiskt. han är jämnt bäst, för övrigt. det är ju alan rickman för tusan. ja. det var så bra sagt att jag bara var tvungen att citera lite sådär!

ang maggie smith. hon är ju underbart bäst. älskade henne i sista, så himla brrrrrrrrrrra. och annars också, alltid så brrrrrrrrrrra. finns det såna kvinnor kvar någonstans? nej


det var allt för min harry hysteri för tillfället (som är totalt berättigad, för övrigt), för jag kollar faktiskt på Dr Parnassus. (HEATH LEDGER I DEN FILMEN. dölsmdsfdmdmkd går inteposkmdpomflds?) men som avslut kör vi dom här två ljudklippen, som bara, är så otroligt övervärda:

Alan Rickman – My mistress' eyes are nothing like the sun

Ralph Fiennes – Th' expense of spirit in a waste of shame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0