darlingggggg

what up bloggen???? WhAt iS uPPPPPpPPP? oj lagom hyper tjej. har. varit. hyper. al day long. (haha al. al bundy. menade ju "all" såklart. men ja.) har ett otroligt fint sommarjobb då jag får se så mycket människor hela tiden från min lilla glassbox. kul att jag börjat fästa mig vid mina glassar och blir sur om någon "förstör" dom genom att skopa fel. zuper normal tjej.
imorgon skall jag klippa av mig håret, spännandeeeeee, typ hela min familj är emot det men det är okej. det växer ut <3 annars rå? global-stammisarna är typ så söta att jag blir lite lycklig varje gång jag ser dom (vilket är varje dag) för dom bara sitter och chillar. en man som jämnt köper glass av mig har till och med "det vanliga" hos mig. två kulor marc de champange tryffel i våffla. om ni undrade alltså. vilket ni självklart gjorde. det är as gott förresten, ÄT DET!
nuuuu skaaaaa jag fixa pastaaaaaaaaasallad för imorgon slår vi på med picknick. PUSSAR OSV ECT

man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0