on a saturday night

det är väll ganska svårt att skriva något på sin blogg utan att det låter jätte fånigt tycker jag men vi kör iaf. idag när jag satte på min data såg jag att min bakgrundsbild var ändrar efter finbesöktet jag fick igår haha, söt överraskning!!
nu sitter jag och tittar på på andra sidan häcken, jag och barnfilmer. har ju två småbröder så vi införskaffar ungefär alla filmer dom vill se = massamassamassa söta barnfilmer.
innan jag avslutar mitt intressanta inlägg måste jag skriva att mannen matthew gray gubler är. hm. perfekt. såatte, ja. om ni går in på hans hemsida (finaste hemsidan jag nånsin sett), klickar på "movies" och tittar på  "The unauthorized documentary" så ärde lite kul. eller nej, klicka vart som helst så blirde kul. pusspuss



Kommentarer
Postat av: stin

please let me go on a saturday night, saturday night, saturday nigtht

2011-01-05 @ 03:31:40
URL: http://typvindruveparty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0