punkter och små mamenchisaurusar on my mind

ja min blogg är så otroligt oaktiv just nu och jag ber om ursäkt om någon förväntat sig något annat men jag hinner knappt andas nu för tiden (jag googlade och det går visst att skriva nuförtiden också.. trorja). på ett bra sätt så länge allt hinns med men datan prioriteras knappast. nu ärden bara på för att jag ska skriva en uppsats till imorgon som jag inte börjat på. planering hej<3 annars dåå? PUNKTLISTA PLEASE

- imorgon ska jag äta världens godaste frukost har jag planerat, vi börjar 12 så ja, taggar redan.
- jag ska leva übersnålt från nu tills i sommar för dom fina planerna är;
- paris, jag, louise, fantastiskt
- venedig, mer en vilja än en plan men!!!
- peace&love, jaa
- jag blir lite fascinerad och lite avundsjuk på folk som är sådär jätte bra med ord att man kan bli mållös av en mening
- jag är nu säker. jag har funnit mannen i mitt liv!
- jag är en moshig person
- i förra inlägget taggade jag hela texten med en låt som blev "dance dance dance" men det skulle egentligen ha blivit denna låt, vad hände? vet inte. men it was on my mind
- it's the magical mistery kind. i think you forgot it. puss!

Kommentarer
Postat av: MANSI

1. Du måste åka till Venedig, kanske det vackraste stället någonsin! Och jag använder då inte ordet vackert ofta! Det och Paris och Rom är det bästa ställena någonsin!!!!

2. VEM ÄR MANNEN I DITT LIV?!?!??!

2011-01-18 @ 17:28:51
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

1. JAG SKAAAAAAA, måste!!!

2. hi-hi

2011-01-20 @ 23:08:04
Postat av: jess

och ja det var då från mig!

2011-01-20 @ 23:08:25
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0