you're lovely (loveliiiiiii)

jag har krigat så med långa texter i dom senaste inlägg så nu blir det en massa bilder med julklapps-kameran istället. annandagen - nyårsafton

mellandagsrean, inte så fyndigt men fint ändå. så såg jag och julia easy a (SE DEN!!!!!!!!!)


malin kom och hälsade på en dag, vi var nyttiga, snygga och julklappade. resten av bilderna var tyväääärr så snygga att dom ska säljas till en modellagentur så jag kan inte lägga upp som här.


fikade och hade oss med vårt lilla järngäng, dock är dom bilderna också, alldeles för attraktiva.


jag och louise var i sthlm och mellandagsreade ut en massa pengar, åt subway, tog kort på tåget och tog även turist bilder som ni ser nedan (till tåget köpte jag smoothie och hon hade vatten vilket var så typiskt att bilden ville upp den med)


hemma kokade louise pasta (jag kan inte laga mat) och jag dukade fint


sen åt vi melon och bj's och såg på finfina filmer. denna dag dokumenterades väldigt utförligt upptäckte jag precis haha


jessica goes skogshuggare inför en promenad med pajas, överdragsbyxor är ju bara för bra


kameran åkte fram på promenaden, av någon anledning?


nyårsafton på kvällen, på teatern. middag med fina mor och fina mats




efter det sprang jag in till stan för att fira in det nya året lite med mina vänner, hej å hå vilket blött väder det var i väntan på bussen.




och det var sista bilden på kameran. ber väll lite om ursäkt i förväg för hur bombad min blogg antagligen kommer bli av bilder nu när jag (äntligen) fått en egen kamera. men, puss!!

Kommentarer
Postat av: mansi

HAHA hoppas jag får ett samtal från Tyra Banks snarast dååååå!!!!!!

2011-01-02 @ 20:58:07
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: frusilusi

Alltså ja jag gav henne ditt nummer också, photoshoot snarast sa hon!!!!

2011-01-03 @ 15:04:14
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0