this is not a logical text

i virrvarret skulle du kunna få vara min stabila punkt, jag skulle kunna vara din för jag vet att ditt liv är ett virrvarr också, men det funkar väl inte riktigt så min vän. det är okej men vi borde väl inte vara så tätt inpå då. och du borde inte fylla mitt liv med din doft då. tycker jag. då. och inte med dina leenden, eller kramar, eller blickar eller ord eller närvaro. och ja det låter otroligt mycket nu, när jag skriver det såhär, det kanske är lite överväldigande. ja så är det nog. men det är inte mycket! makes sence? i vilket fall ärde ändå att få skriva ut allting, trots att det låter mycket och inte är detså kan man få skriva.
poängen är i alla fall; det räcker nu. och även; kan du sluta fylla allt med din doft? försöka ändå. tack för mig / Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0