blåöga

jag faller. över dig. faller framför dig. faller under dig. faller på dig. faller bakom dig. faller brevid dig. faller ovanpå dig. faller inuti dig. prepositioner är la bra. jag borde plugga en massa lite men jag försöker skjuta upp det genom att skriva ett blogg inlägg istället. bra taktik tack jag vet. imorgon blir nog fint men lite stressigt. som allt just nu alltså. nej men det är kul på sitt sätt, bara allt löser upp sig tillslut liksom haha. hoppas ni mår bra och så. bilden under är en sån bild så man undrar vad det är liksom men man frågar inte man klickar bara på den och lyssnar på någon random låt jag lyssnar på at the moment. mh. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0