what the hell is that?

läste rubriken på förra inlägget och skrattade lite, he-he-he vad rolig jag är. vad skönt det är att göra ingenting, det borde man göra oftare. inga åtagande förens klockan fem idag, njuter i fulla drag känner jag.
stunder när man bara är nöjd med att göra absolut ingenting produktivt i hela världen är bra stunder. prestigelösa stunder i sin braiga bemärkelse är asbra. asbra i tell you! önskar att jag kunder göra mina inlägg korta och koncista. om bara <3 (kul att jag hela tiden använder ironiska hjärtan också (<3) var kommer detta ifrån?)

men ville mest bara skriva och säga: hej! lite som den förvirrade tjejen jenny i mammas nya kille på p3, om ni inte vet vem hon är bör ni lyssna på det. mammas nya kille på p3, alltså. ja. KRAM och PUSS!

bill murray och steve martin. just sayin', snl!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0