perplex

får jag bara fråga en sak (blev tre saker), vad har hänt med jude laws skägg?! sen när går han runt med ett tjockt skägg och mössa? har det här blivit en skägg-blogg?


nu har min blogg varit ensam ett tag. jag har väl inte orkat skriva när det känns som att man får med så löjligt lite av det man vill skriva i halsen. hahhahah okej. vet inte vad som hände med den meningen. vet inte ens var den var påväg? så blir det när man bloggar och ser på tv samtidigt. kanske skulle det bli något i den här stilen; ...man får med så löjligt lite av det som händer i livet. därför känns bloggen på sistonde mest som ett mishmash av fina bilder jag tycker om och som ändå säger något om mig på något sätt, när min hjärna inte riktigt orkar. HAHA kan fortfarande inte komma över meningen "så löjligt lite av det man vill skriva i halsen". vaaaaaaa?

det här inlägget gick överstyr, på en gång, gör om gör rätt. hehe
(skrattar fortfarande åt "det man vill skriva i halsen", var är logiken? jag blev verkligen lite paff och förvånad. perplex osv. hahahha halsen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0