we're the shadows in the alley

okej vad har hänt i livet sen jag slutade skriva ner livet i bloggen? det blev lite blandade punkter.

jag har funderat på mycket, det känns bra. jag blir trött. men det är okej, mest okej om det bara beror på funderandet, då spelar det ju ingen roll att vara trött! tröttheten kan också bero på min avsaknad av sömn. he-he. förstår inte grejen, om jag försöker vara rebellisk mot rutiner som till att börja med inte alls är så många genom att sova knäppt. men man får väl ta det lugnt med aspekter av sig själv man inte känner utan och innan också.
-det är himlans fint att upptäcka nya sidor av människor vare sig man känner dem väl eller inte, nya sidor som kan inspirera och upplysa lite så.
-jag tror fortfarande helhjärtat på "det blir vad du gör det till"-principen. känns som den går emot konturerna av mig lite men det är ju desto bättre.
-jag upptäckte broder daniel på riktigt idag. förstår inte alls grejen med att man vet om något under en lång tid, tror starkt på att det är väldigt bra men ändå inte tar sig tid att upptäcka det??? det måste väl vara rätt omständigheter. man vet ju vilka broder daniel är osv men jag har aldrig riktigt lyssnar på dem trots att jag kanske hört dem och så idag när jag skulle plugga tänkte jag efter att ha lyssnat lite på håkan "ah men ska jag lyssna på den där Shoreline som stina pratat om? jaa. ja det gör jag". och så gjorde jag det. och så var den fantastisk. så jag lyssnade på en till låt. och den var också fantastisk. sen hann jag inte lyssna på något mer. nu kom jag och tänka på det och sitter och shufflear genom alla deras låtar. jag tror jag är kär. hur kan jag missat det här? javetinte. bra är det!
nu är det som så att step brothers just började på trean och den är ju ASVÄRD så se den. eller gör något mer energifyllt av din fredagskväll. tror jag börjar bli gumma i förtid, har samsats ganska bra med den insikten (bilden under har inget med gumm-pratet att göra. den var söt och gummor är inte tråkiga! punkt). puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0