trötter

fasiken vad jag var i farten och konstaterade i förra inlägget. ville bara konstatera det. he-he.....
ahmen idag tog jag tag i mig något och pluggade lite i tre sekunder så idrottsarbetet blev klart. om man bara var motiverad nog att lägga ner den lilla tiden på en gång skulle ju det vara ur världen. men icke! det är okej, vissa drygheter får man stå ut med hos sig själv. HALLÅ! wolfmother kommer till p&l i sommar??? åah så mycket som händer, så mellanmycket pengar, så lite tid. man fixar!! bon iver kommer till way out west, så jävla på. kent och lars kommer också till p&l. VÄÄÄÄÄRT. ah. sommaren i sverige är ganska värd ändå. sverige är ganska värt. haHA, värt är ett ganska värt ord! m-hm.

en annan sak eftersom länkar är så bra; Leanids – Ah, Sunflower den här tycker jag är fin men den får jag inte lyssna på på spotify. skaffa premium baraaaarååå. jag ska. någon gång. de spelar här den 5e. då är jag inte hemma. tajming at its best. hoppas ni mår bra! jag minns inte att julstämning brukade vara så bäst som den känns nu? kramarrr och kramar!

kanske de bästa skorna jag har sett i hela mitt liv

Kommentarer
Postat av: edgar

lilla lilla gullisen.

har saknat dig PÅ RIKTIGT jättemycket! har velat säga att jag gärna vill ligga ett par timmar i din säng, snacka skit och och titta på stolthet och fördom. puss min lilla persika

2011-12-27 @ 14:47:50
URL: http://justforedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0