starry eyed

åh någon gång ska ni få en videoblogg! precis som jag någon gång ska få en båt. (fast haaaaaha va? vet inte. blev inspirerad av förra inläggets rubrik).
rarara nu ska jag sova. snart. för inatt har jag inte sovit. dumt. så denna natt ska jag sova. smart. och sen handla julklappar. fattigt. ja det var alla konstaterande jag kände att jag behöve statea. livet rullar på lite hur det vill och jag försöker hänga med men lyckas knappt, rullar en liten bit här bakom. ävenävenävennäven; blir inspirerad av att läsa andra bloggar och vill fortsätta skriva mer. men använder min självdiciplin (se igenom bluffen om självdiciplin och läs; trötthet) och slutar ändå. m. puss och kram hoppas ni har en fin kväll!



(de kommer inte att slockna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0