jag hade en gång en båt. / yes, please

idag gjorde jag kaffe till frukosten! vilket kraftansträgning. fasiken vad jag har öst med kaffe på sistonde (skämt!)(roligt.)(två storagoda koppar på hela veckan. öszsz). det är roligt för att jag verkligen velat ha kaffe. hela tiden. men alltid glömt å göra när jag hunnit och inte kunnat när jag inte hunnit. å så fick jag äntligen mina koppar för veckan i fredags nere i växhuset (jättestorkoppmindregodmenvärd) och imorse tack vare kraftansträgningen.
så det är då kaffedelen av mitt liv. en av dem mest intressanta delarna. av livet. ja, hoppas det kändes givande!
-detta skrev jag tidigare idag. typs tre. det är ju kul å skriva om väsentligheter som kaffe också. kaffelovveeä.

det är snö ute och ljust överallt, fint överallt. omöjligt att cykla överallt. gav mig ut i en kamp mot vädret igår när stormen var som kampigast runt nio. det var värt! och blött. men snön är snäll mot håret, när det inte gör det till en knullruffs, som julia så fint uttryckte det. och vintern är snäll mot humöret, när man inte är söndagstrött ((idag)). men de "när inte" är ju inte så viktiga. så hoppas ni mår bra, with or without "när inte"! krams!



p.s. man vet att det gått för långt när man pratar med i repliker i bridget jones. men det är okej om man har distans till filmen, vill jag säga då! mr darcy är ju med. dör (jag vill också ha internskämt med colin firth aka mr. hundögon) d.s.

Kommentarer
Postat av: frittepitt

aaahhaaa rolig å söt

2011-12-19 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0