två värda filmer

hej! ville bara säga hej! har inte glömt min persika. har inga kloka ord att säga alls (inte några roliga liknelser eller pikar heller.) för min hjärna är full av mat. känns det som. åh övermätthet är sämst. kul att jag indirekt just sa att jag säger kloka, roliga eller dylika saker när jag inte är övermätt. det menade jag ju då inte heller.
har andra skrivvärda saker jag vill skriva men inte nu! för nu ska jag duscha och städa och springa (till stan. inte motionera alltså. så ni inte får något om bakfoten (dessutom hade det varit oerhört dumt att duschan innan träningen. just sayin')).
en annan grej jag måste säga innan jag lämnar detta inlägg; paul rudd är ju otroligt underbar. så himla obekymrad jämt. fast det vet jag ju inte egentligen, men han verkar ändå fantastisk. och har förvånansvärt bäst skägg i Our idiot brother. det är sånt bäst skägg som steve carell har när de låter det växa. bara så ni är medvetna om det. KRAMS

nu gör inga bilder dem rättvisa och visar hur de är in action men alltså ni kan ju ta och se our idiot brother och little miss sunshine om ni inte gjort det. för det är två fantastiska filmer. DO IT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

just sayin'

2011-12-05 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0