om lasse och så

Lars Winnerbäck – Jag fattar alltihop
jag fattar alltihop, berätta hur du gör, fasiken vad värt det är att ha lasses nyaste i bilden. asvärt att ha bra skivor i bilen, alltid? lasse är fin och fantastisk och jag önskar att jag alltid kunde ha honom med mig, säger hon som aldrig pratat med honom så det är mindre logiskt men jarå ni förstår.
en lång vän sa till mig (längden är irrelevant men då är det iallafall lite mer beskrivande än "en vän") att han inte tyckte om lasse för han är såååå himlaaaa deppiiiiiiiiig. melankoliskt osv. hans låtar går oftast i ett lugnare och lite mörkare mönster men inte är han deppig bara för det, dessutom känns det som att det är lättare att skriva musik om sånt som tynger en ibland för då får man ut det på något sätt. men hans musik går ändå så mycket djupare, för mig, han berättar saker på ett sätt som väldigt få kan utan att bli det minsta mindre tydlig i det han säger. och så är han bara himla bra.
nu ska jag skriva om romantiken och dess historia i litteraturen! ha en fin dag finafina

hittade bilden på min skol-användare bara sådär, asvärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0