ibland när man har kul med webcamen (SOM INTE ÄR POTATOBOOTH när man inte har mac)

HEJ! på riktigt. det regnar ute, jättejättemycket. det kan vara såhär bra (leendet är genuint trots att jag ser himlans tvivlande ut. haha.. hahaha):


och man blir jätteblöt så det kan vara lite hakigt:


om man vill förklara med bilder alltså.

det är kul med folk som kan vara positiva på facebook tycker jag. de flesta känner ett behov av att klaga mycket osv för att ja, man kanske får mest respons då eller så. det är fint med folk som vågar vara glada och positiva. det är nog allmängiltigt för att jag tror många tänker att "bitter=svår och djup=intressant och bra" men det som är mycket enklare istället för omvägar är "sig själv=bäst" och då blir det oftast kul?! alla har sina svackor in lajf, uppenbarligen, men när man är glad kan man ändå låta sig själv våga vara glad. då blir andra glada. det är bra med glada människor! haha *när logiken slår till.
det var mest det jag tänkte på. måndagen har varit fin och vi har pyntat skolan. måndagar är oftast fina. PUSS!

(bilden under är ganska omotiverad men glad och kanske gör er glada för dubbelhakor är oftast glädje. mina läppar ser för övrigt ut som någon annans men kommer inte på vems. tack för mig och mina hakor!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0