det är ju helt ologiskt!

en sak som är rolig: att vara övertydlig i sina bloggtexter.
en sak som är bra: 500 DAYS OF SUMMER SOUNDTRACKET. det är perfektion, nästan. nästan. [500] Days Of Summer
en sak du borde göra:
gå till frida nu!
en sak du tycker är konstig (!):
att den här listan är hemmagjord alltså att jag gör varje punkt live. vet inte alls om det framgick vad jag menade där
en sak som är fjantig: jag. idag. (RIM!) fast jag är inte ens sak. så. jag kommer inte på nåt.
en sak som du gjort idag: sett tintin på bio med min lillebror.
en sak som var dålig när du såg tintin på bio idag (he-he):
somnade </3 går emot personen som jag är att somna på bio.
en sak som du insett idag:
HAHA varför gjorde jag den här punkten? konstig. att jag har gjort "videobloggar" som jag inte orkar lägga upp. det blev fel. varför skrev jag orka? varför ifrågasätter jag allt i den här frågan? *som jag inte vågar lägga upp. ska det stå
en sak som är komisk:
jag och frida igår. jag skakade hand med en kille vid namn simon och han tyckte det var ett fast handslag. det kan ha varit för jag och frida hade en bittermandel-stund som handslaget blev så men det (bittermandelstunden) tog han inte på allvar så det var väl inte så. utläggning!
en sak som är sämst: dåliga handslag och dåliga kramar. dåliga kramar är mer sällsynta eftersom kramar i stort sett alltid är bra men de finns undantag där ute. handslagen är för många. TA I HANDEN BARA <3
en TILL sak som är komisk: när jag går runt och tänker tillbaka på något som jag blir glad av så jag ler/skrattar från ingenstans på stan/buss/varsom helt utan synlig anledning. men jag har mina anledningar jag!
en sak du borde sluta med: denna listan. nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0