color my life with the chaos of trouble

nyss hemkommen från en ovanlig men ändå vanlig kväll. och med det menar jag bara en part av kvällen. den bestod också överblickande av ett avsked av axel. det var fint. speciellt för honom (med tanke på frankrike)! satte på 500 days of summer efter hemkomsten. fick kanske en tankeställare om "the graduate" om jag orkar tänka på den imorgon. just nu orkar inte tänkas. för regina spector har börjat spelas i bakgrunden (filmen rå) och jag måste borsta tänderna.
håret är blött av snöfallet (regnfallet. men snöfallet låtsas vi.).  (ja jag skriver alltid punkter i paranteser trots att det är helt fel osv. och efter paranteser. dubbelpunkt. he-he). trodde knappt att jag hade 500 days på datan men det hade jag visste! orkar inte alls analysera filmen som min hjärna automatiskt hade gjort om jag inte stoppat den från det, den är ju fin att se rent ytligt också. och med det menar jag inte-analysera. om ni förstår. orkar inte förklara så här sent på kvällen. hoppas ni förstår. puzss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0