you're so far away from me, you're so far I just can't see

alltså. musik. det var allt, känner jag men inte helt. den där meningen var knappt logisk.
jag är trött och så men det är väll vad man får när man vänder på dygnet mitt i terminen?! bad. annars är jag väldigt glad, utan anledning, med anledning, bara glad sådär. det är skönt. fint. gosigt. vackert. mysigt.
alltså, jag hittade en helt ny skiva med glen som jag inte sett förut, glädje ja. tror jag börjar bli lite beroende av hans musik. dör lite en massa typ. typtyptyp.
nu ska jag på dans snart, hos jenny som är gravid. hon sa att hennes bebis är lika stor som en persika nu, jag tyckte dom borde döpa den persikan efter mig, hon sa att dom skulle göra det tillfälligt tills bebisen blev större! så det var ju trevligt? haha ja, lagom random inlägg, pusspuss

bilden leder förvånansvärt till en fin låt på spotify(!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0