oj detta skulle upp för typ 2 timmar sen.. eh

inatt har jag knappt hunnit sova, bad. men det gör inte så mycket! nu har jag pratat med min mansi i telefon en stund och berättat min deepest secret. haha fast inte riktigt så, men vi kan säga det. på fredag ska vi på bko. TAGGAAAAAAA SÖNDER TYYYYYYYYYYYP.
mina läppar är torra och jätteröda (läppstift är orsaken till båda) om ni ville ha lite mer info. det är hundra meter snö ute ungefär, men det är mysigt så länge man är inomhus. hm nån mer info å skriva här? inte direkt? haha fint med intressanta inlägg meneeeeh ja. det går bra nu. förutom att fb chatten failar men alltså annars så. ha-ha, humor på hög nivå. puss puss en massa pussar

hade på mig denna klänning idag för första gången på ett tag. korten är gamla och osminkade och tagna inne i ett badrum men klänningen syns lite så det är bra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0