toi mon ami dans la vie

söndagen har varit skön. otroligt lugn osv men det behövdes så otroligt mycket kände jag haha! tanke dag en del. nu ärde grey's på tv, lovely. senare ärde how i met your mother (himym arina, himym!!). på söndagar är det okej att låta dagen försvinna framför bra tivi program. tycker jag. halvsova lite i sin säng och gå upp ibland för att spela på en dum keyboard som inte vill låta som ett akustiskt piano, vilket är logiskt men ändå.
lovet har varit underbart och precis som det skulle vara, men det är slut nu och det är okej för det är väll dags att komma tillbaka till livet och rutinerna lite. hehe. måste för övrigt börja träna också, illa att jag tappade bort mitt feelgood kort tsm med mobilen (ÅH PLÅNBOKEN, varför säger jag hela tiden mobilen till plånboken?) men det löser sig förhoppnigsvis? jadå. pusssss

/if it's on the internet it must be true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0