nattuggla?

haha jag skulle ha sovit för en timme sen. "åh ikväll ska jag lägga mig så att jag faktiskt hinner sova". sämst. jag underhåller mig med annat jag, inte bra att vända dygnet  för nu är jag skitpigg. whoop whoop. imorgon blir en fin dag, känns det som. tisdagarna brukar få den överblivna glada energin som kommer från måndagarna, logiskt?
så pussar och godnatt.

fin konversation idag
jag: haha ja det var en som trodde att jag var 23 i sång gruppen.
han: men, är du inte 23 då?
jag: nej alltså, jag är 25.
orka att dom andra vid bordet dog. 1. det var inte ens så kul 2. DET ÄR INTE OMÖJLIGT, eller jo, men ändå låt mig tro hahahahha! puss

Kommentarer
Postat av: Kjartanrebecca

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:26:39
URL: http://kjartanrebecca.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0