hatarhatarhatar att du får mig att känna så mycket som du gör, genom att göra så lite som du gör.

är trött. idag har varit en jätte fin dag. åh vad tisdagar är fina. alltid. idag var lite exta fin, nästan. fast den inte borde och fast det är ganska dumt och lite fel så var den extra fin. saknar en vän. ska nog ta och tvinga honom träffa mig snart. man är för dålig på att hålla kontakten. har kramp i foten också.
jag har blivit dålig på att hålla koll på dagarna. antingen är jag efter (trodde typ att det var måndag idag) eller så anstränger jag mig för att inte vara efter och hamnar före ist. men det är ok. ok är ett kul ord (förkortning). måste verkligen plugga till kuhi (man säger kuhi!!!!!!!) prov imorgon, kult.
nej men jag är glad, som sagt är tisdagar fina så man blir lite varm i hjärtat, ackack (kvack). pusspuss!

(listan blev ju inte av. än. men den kommer har jag bestämt!)

kärt återseende i bilen påväg till Örebro;

malins iPod (alfons) + jessicas hörlurar = sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0