glen hansard

fintfintfintfint. fan jag borde verkligen sluta säga fint. missbrukat det för mycket men det är ju så bra det ordet.
blev inga inlägg i fredags.. jag sov och kollade på how i met your mother typ till klockan halv sex på kvällen (HE-HE) men sen tog jag bussen och åkte ner (ner? upp? vart ligger stan?) till stan för att träffa mina finisar vänner (får inte säga fin ju) och gå på nordiska. lyssna på malin som ägde sönder.. allt. det var en fin kväll. fan nu skrev jag fin igen, vad är problemet. igår var också en trevlig kväll och en massa bra band spelade på nordiska å sååå. och så hade jag rep på morgonen vilket var fint NEJ kul. tror det blev extra mycket "fint" i detta inlägg just för att jag inte får skriva ordet.
men helgen har varit ganska så underbar, på många sätt, så jag är glad. lite lycklig sådär på söndagen. jag hatar inte söndagar, som typ alla andra gör, inte alls. söndagar är fina på sitt sätt. faktiskt! kände att jag behövde skriva lite nu när jag inte skrivit på någon dag, blogg abstinens hahahah?!
men nu ska jag fortsätta på nk arbetet jag har å göra, det är ganska intressant att skriva om fossila bränslen (despite the sound of it). hoppas ni har haft en bra helg, pusspuss!


solarium nästa? känns som vi börjar bli lite bleka jag och anna.

Kommentarer
Postat av: arina

DU och anna? Det är sibel och anna lilla flicka!

Stort rosa hjärta

2010-11-21 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0