dancy dancy

taggar till dansen och hoppar runt lite i mitt rum till bra musik. känns bra!
idag har jag hämtat framkallade kort från en film jag hittade i mitt rum men inte hade en aning om vad som fanns på den, det var trevligt! gulliga kort på naiva men lyckliga flickor som går i sexan, så ja det var sött. jag är förkyld också, men det gör mig inte så mycket egentligen! ikväll är det community, nice. nåt mer ni vill veta? inget mer världsomvälvande ni vill läsa på min blogg? nä jag tycker jag fått med tillräckligt i detta inlägg redan.
puss, ha det så kult på restaurangen

if only memories would last shorter, any shorter than this

Kommentarer
Postat av: Melina

hahah, de blir typ automatiskt att man går omkring o bah ikväll är de community! :D

ska du på joy society på lördag jessi:)?

2010-11-16 @ 20:35:30
URL: http://egosummelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0