Brev

min dator har otroligt med ryck just nu och inga tangenter funkar som dom ska, eh, ja.
fredags var en fin dag. jag å min mazarin åkte och såg bo kaspers i örebro! sj var försenade så hennes gulliga pappa skjutsade dit oss. det va fint och dom var coola trots att arina dissar dom (</3). fredagen var megd andra ord riktigt braaaaaaaa!
Igår träffade jag mina duvor och vi hade en mysig dag tillsammans, tycker om dom en himlans massa. vi diskuterade dessutom en massa knäppa grejer. på kvällen var jag på bio (illa) med arina och amanda, vi såg due
date som för örigt är ett bra. det var trevligt det med. cyklade runt hela stan kändes det som, men det är bra det
med. men nu ska jag dra på mig något för å hjälpa till på lillebrors 9års kalas! pusspuss

hahah eh glad cheyYyYy?!
haha EH glad chey?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0