varför? för att jag kan. för att det är min blogg. godnatt.

varför är jag så lat? varför är jag uppe nu? är fett kissnödig men orkar inte ta mig upp ur sängen. varför är klockan redan halv tre? varför är jag så ovärd ibland? varför lyssnar jag på en så undebart fin låt som får mig att gråta? varför har jag hakat upp mig på frågor på senaste tiden? men frågor är fina. allt är fint halv tre på natten. på sommarlovet. fint. mest fin är låten. den som får mig att gråta alltså. tårar är också fina. inte gråt-miner dock. dom ser bara störda ut. punkter är fina, och användbara. precis som frågetecken och kommatecken (och utropstecken om man råkar konversera med mallzini). z:an är också fina. ska vi göra en lista?

fina saker:
smeknamn
att vara så trött så man kan svamla for ever
engelska ord
sorgliga saker
gitarrspel
vatten
natten
dygningar
handslag
tankar
låtar
frågor
känslor
människor
ordet "fint"
folk med samma namn som är lika underbara
folk med samma namn som är lika dryga
(nä dom är inte fina men va tvungen å skriva dom med tanke på förra punkten)

natten igen
"så kan det va"
att inte ha något stopp.

STOPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0