smile even though it's breaking.

sitter å läsar min gamla blogg, är nostalgisk och lite lessen.
men såg ett inlägg om när jag träna
"skola
cykla till björnön
idrott sista timmen - springa femman på björnön
cykla hem
SMOOTHIE TIME haha:(
cykla till löga
simmaaaa
cykla hem
dö"


jag kände mig seriöst skit duktig när jag hade sånna dagar, varför har jag inte fortfarande det?! inte braaa. har läst lite till nu sen jag skrev "inte braaa" och jag va hurtig som tusan på den tiden! måste hitta tillbaka haha!!
ett annat urdag
"haha alla mina inlägg är så misslyckade! jag tror nog att den enda som förstår något av vad det står är jag."

still. so. true.
pussgonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0