POLEN THREE DAYS AWAY

allting är jättestressigt såhär innan vi åker till polen, alla frågar om jag har resefeber men jag hinner inte ens tänka så långt?! vill ju hinna träffa några vänner innan vi åker men måste packa, städa och vara hemma lite också.
det har varit jätte mysigt att ha lovisa här men ikv åker hon hem till sthlm igen och jag måste fixa massa massa till polen då, som sagt! men det ska faktiskt bli jätte kul å spännande att åka! tror vi kommer ha skit roligt, undrar vad som händer med bloggen dock? alltså om jag kan skriva därifrån? annars får det väll bli en liten paus, det är inte många som vet om den anyways:)
jaja vi hörs vi hörs, PUS

Kommentarer
Postat av: Rasmuskristiane

I love this page.

2011-03-10 @ 08:15:17
URL: http://rasmuskristiane.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0