mysipysi

dagen har vart alldeles underbart mysig. har fikapikat, skrattat, kastat gräs, skrattat en massa till och mått allmänt bra. känns fint. (där kom det, "fint", men det skulle kommit förr eller senare i vilket fall). veckan kommer bli bra! eller ser så ut nu iaf, men jo det kommer bli så bra så.
nästa vecka ska jag å tildén leva ut våra fina planer om gräddtårta, nattdopp, dygning och annat sånt. sen åker jag till polishland! vet inte om jag åker på onsdagen eller torsdagen men det löser sig hehe, ska bo med mallzini (presenterna malin, presenterna!!) där borta så det blir nog brabrabraaa.

låten från inatt spelas fortfarande, replay var 2.49: onde minut. jag är otroligt trött med tanke på att jag somnade 06.15 imorse men ska ändå ut nu. varför? jag vet verkligen inte ens själv haha. see yooooou, pus!

Kommentarer
Postat av: MELINAAAAAK

vi ska träffas tieeeeep innan du åker tieppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp:D:D

oj vad FINT det blev..

2010-06-15 @ 22:19:51
URL: http://melinasregler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0