fixipixi

nu har jag hållit på att fixa å trixa å pyssla å myssla hela dagen med min design. okej hela dagen är väll att överdriva men ett tag iaf, börjar fan fatta det där! men bara för att jag fattar betyder det inte att jag orkar göra den värsta wow-ig, så den blev såhär.
väldigt socker sööööt känner jag, men jaja we'll let it slide for this time. jag får kontrasta med tuffa bilder. fast ne. det får helt enkelt vara en sockersöt blogg, vare sig det är bra eller dåligt.
har även lagt till smiley-effekt grej, så nu när man kommenterar kan man skriva smileys som syns! kul va??? :) :) :) :) jadå ganska så tycker jag.
nu ska jag basta och duscha. fast tvärtom först duscha sen basta. och sen duscha igen kanske. ja så blire nog. ha det så braaaaaa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0