för att jag inte vill sova

varför är det roligast att skriva på natten? för det är då man tänker mest kanske. antagligen. nergrävd under täcket i mörkret. eller liggandes ovanpå täcket i nattlamps-ljuset. bäda funkar. mina upphakningar är för tillfället punkter, frågetecken och ordet "fint" som ni kanske märkt. eller inte, båda funkar. mina kännetecken any day of the week är slarvighet (glömmer/tappar alltid saker överallt) och klumpighet (typ spilla, tappa osv osv). båda funkar!

jag har sån himla icke lust att sova just nu så då köttar jag på bloggen med alla tankar som ploppar upp, stackars den nya lilla bloggen som får lida haha. så kan det vara! sjukt att en mening kan få en att tänka på så många saker. MEN jag köttar med många inlägg ist för ett långt köttigt (åh mysig bild jag fick i huvet) så får vi se vilka som klarat sig från att bli raderade imorgon kväll! spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0