ANDREAS GREGA älskling

det blev ingen packning igår, inte heller ipod fixning (fast jag försökte, i really did). MEN IDAG!
träffade malin iaf och shoppade souvenirer som vi ska ge som tack till familjerna vi ska bo hos! vi köpte en chokladask med fin choklad nivet? den kosta 235 så det va riiiiktigt fin choklad. sen köpte vi en porslinsälg eftersom älgar tydligen är typiskt sverige.
jag fick ansvar för älgen och malin tog chokladen, big misstake. fick köpa en ny älg eftersom jag tappade den och porslin är skört, men ja så ärde att vara jessica.
nu ska jag packa lite, på riktigt! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Falkgabrielle

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-11-24 @ 05:10:02
URL: http://falkgabrielle.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0