lys så länge som du kan

kan inte släppa filmen. så nu ska jag berätta lite trött om den faktiskt. den heter candy och handlar om ett par. och dom älskar varandra väldigt passionerat. men på ett giftigt sätt, och dom är ganska beroende av varandra, men båda lika beroende (i början iaf) så det är ändå någon slags balans mellan dom. någonstans. jag tror inte någon av dom har större makt över den andre på något sätt, det är nog drogerna som har makt över dom båda två.

nu höll jag på att skriva hela handlingen men det är en bra film som ni borde se så därför gör jag inte det. den handlar i alla fall om kärlek. om beroende, för både varandra och drogerna. både och ger kickar, antar jag. men den var väldigt bra den filmen. och ja, jag vet inte, alla har så olika åsikter om missbrukare.
att missbruka någonting överhuvud taget är ju inte bra, "när du kan sluta vill du inte. och när du vill så kan du inte", men.. jag förstår mig inte riktigt på folk som alltid ser ner på andra som mår dåligt bara för att dom 'försatt sig i situationen själva', man kan inte hjälpa alla men man borde inte heller klandra alla. det var en väldigt bra film. se den tycker jag!
dessutom är heath ledger lika fantastisk som alltid. mitt hjärta brister lite när jag tänker på honom. 28 år gammal blev han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0