"it's called chillaxing"

fint community på tv nu. lite positiva saker har hänt, lista?!
-har fyndat sönder på dansen (rekvisita förrådet♥). fick bla med mig en klocka som ser ut som en toast.
-har sovmorgon till 12.10 imorgon
-lovet börjar nästa vecka
-arina var inte i skolan idag

okej det sista var ett skämt för att dölja min saknad när jag inte hade min kompanjon i skolan. idag har jag hunnit med en del känns det som, har återupptäckt lite hur otroligt fin lasse winnerbäck är. har hunnit släppa en viss, ångrat mig, och är nu någonstans mitt emellan. har nästan börjat gråta över någon jag inte känner. hittat ett helt nytt himym avsnitt. och typ, andra grejer. klagar inte iaf, det känns bra!!! puss å puss å puss


detta ska då föreställa klockan, men min mobilkamera (aka min enda kamera) slutade fungera så ja, detta symboliserar klockan! (klicka på den, ja, fortfarande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0